یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

خدمات نوین خانه

نوین خانه ارائه کننده انواع خدمات تعمیرات و تاسیسات واحدهای مسکونی و تجاری

خدمات نوین خانه

۱۵۶ بازديد

تعمیر کابینت ام دی اف

 

در این صفحه شما می توانید با انواع مشکلاتی که ممکن است برای یک کابینت ام دی اف رخ دهد آشنا شوید و با نهوه ی تعمیر آن به صورت کامل توسط تیم فنی نوین خانه که تجربه بسیار زیادی در این زمینه دارند کاملا آشنا شوید. کارشناسان نوین خانه در کمترین زمان ممکن مشکلات کابینت شما را با مناسب ترین هزینه برای شما برطرف می کنند.

  • تعمیر وان جکوزی

     

    تعمیر وان جکوزی یکی دیگر از خدماتی است که شرکت نوین خانه آنرا ارائه می دهد، تیم فنی نوین خانه با بهره گیری از متخصصان خبره در تعمیر وان جکوزی به شما خدمات رسانی می کند.

    تیم نوین خانه در زمینه تعمیر وان جکوزی های مختلف به شما خدمات رسانی می کند. در تمامی انواع وان جکوزی های ساخته شده ازفایبرگلاس، اکریلیک و یا سنگ مرمر کار را به تیم فنی نوین خانه بسپارید.

     

  • عایق کاری سرویس بهداشتی

     

    عایق بندی مناسب خانه به ما کمک می کند تا در مصرف هزینه های انرژی خانه صرفه جویی شود ، اما عایق های آسیب دیده یا ناکافی می تواند منجر به قالب گیری و پوسیدگی شود. در این صفحه قصد داریم شما را با نهوه انجام این کار توسط تیم نوین خانه با بیشتر از 10 سال سابقه کاری در این زمینه آشنا کنیم.

  • آموزش رگلاژ درب ضد سرقت

     

    تیم فنی نوین خانه با تجربه ١٠ ساله در کارهای معماری، تاسیسات و تعمیرات منازل مسکونی و تجربه بسیار زیاد در رابطه با تعمیر درب ضد سرقت و یا رگلاژ درب ضد سرقت به شما خدمات بسیار با کیفیت و در عین حال با هزینه ای بسیار مناسب ارائه می کند.

  • چمن مصنوعی دست دوم ، چمن مصنوعی قیمت

     

    چمن مصنوعی را می توان به پادری که خشن تر از پادری های معمولی است تشبیه کرد. چمن مصنوعی دارای مزایای بسیار زیادی می باشند که می توان از ویژگیهایی مانند متراکم تر، مقاوم تر و نیازمند نگهداری بسیار کمتری نسبت به چمن طبیعی نام برد.

  • نصب کابینت آشپزخانه, نصب کابینت ام دی اف, نصب کابینت هوایی

     

    تنها با یک تماس با کارشناسان نوین خانه ای قادرید سبک جدیدی از کابینت در آشپزخانه یا کمدهایی در حمام خود داشته باشید.

  • نصب سرویس بهداشتی فرنگی, تعمیر سرویس بهداشتی

     

    جایگزین کردن سرویس قدیمی شما با نمونه های جدید بازار یکی از بهترین راههای بهبود حمام و دستشویی شما می باشد. در این زمینه با ما تماس بگیرید.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.