یکشنبه ۱۶ اردیبهشت ۰۳

نوین خانه تعمیرات

نوین خانه ارائه کننده انواع خدمات تعمیرات و تاسیسات واحدهای مسکونی و تجاری

نوین خانه تعمیرات

۱۶۴ بازديد
  • تعمیر کاشی و سرامیک, تعمیر کاشی شکسته

     

    آیا کاشی های کف دچار شکستگی شده است؟ آیا سرویس یا دیوارها با مشکل مواجه شده اند؟ اگر اینطور است در اسرع وقت با کارشناسان نوین خانه تماس حاصل نمایید. ما این تضمین را می دهیم تا بهترین خدمات را برای بهترین کارکرد ارائه نماییم.

     

  • سنگ اوپن ام دی اف, سنگ اوپن آشپزخانه

     

    اگر وسایل یا سبک آشپزخانه شما قدیمی شده می توانید بر روی کارشناسان ما حساب کنید. با ایجاد تغییرات و تعمیرات لازم سبک آشپزخانه شما کاملا امروزی و مدرن خواهد شد.

     

  • ساخت بالکن شیشه ای, ساخت پاسیو در منزل

     

    پاسیوی شما بهترین مکان برای افزودن زیبایی های هرچه بیشتر به فضای خانه می باشد همچنین ایوان می تواند مکانی برای استراحت و سرگرم نمودن میهمانان در نظر گرفته شود تا بتوانند از چشم انداز فضای بیرونی لذت ببرند. از تعمیرات و جایگزین نمودن چوب و سنگ ها گرفته تا فیکس نمودن ساختارهای این دو مکان ، همه و همه به دست کارشناسان حرفه ای ما انجام پذیر است.

     

  • تعمیرات درب چوبی, تعمیرات درب کنترلی

     

    علی رغم اینکه درب ها به عنوان اجزای ورودی خانه نادیده گرفته می شوند یا اینکه برای بسیاری از افراد دارای اهمیت چندانی نمی باشند ، اما نقش مهمی در زیبایی خانه شما ایفا می نمایند. اگر درب های خانه شما به سختی باز می شوند، هنگام بستن به طور کامل فیکس نمی شوند و یا آنکه شکسته شده اند یا دارای ترک می باشند حتما با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.

     

  • تعمیر ترک دیوار, تعمیر ترک ساختمان

     

    آیا محل دیوار یا تیغه های خانه در مکانی است که دچار ضربات و خراش های زیادی می شود؟ در مقابل رطوبت آسیب پذیر است؟ توسط کودکان یا موش و دیگر موارد آسیب دیده است؟ با کارشناسان ما تماس بگیرید تا نسبت به تعمیر یا تیغه کشی مجدد دیوارهای شما اقدام کنند.

     

  • برقکاری ساختمان, برقکاری آپارتمان

     

    اگر احساس می کنید در زمینه سیم کشی و دیگر موارد الکترونیکی نیازمند کمک می باشید حتما با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید. ما می توانیم به سرعت مشکل شما را حل کنیم.

     

  • تعمیر شیرآلات اهرمی, تعمیر شیرآلات منزل

     

    آیا می دانید آبی که از یک شیر خراب چکه می کند در هر ماه بیش از 200 گالن آب را به هدر می دهد؟ اگر در زمینه شیرآلات خانه دچار مشکل شده اید با ما تماس بگیرید. ما می توانیم شیرآلات شما تعمیر کرده و از هدر رفتن آب و هم چنین قبض بالای مربوط به مصرف آب جلوگیری کنیم.

     

  • تعمیرات کف پوش پارکت, تعمیرات کف کاذب

     

    خرابی و مشکل در کف خانه نه تنها برای اعضای خانواده خطرناک می باشد بلکه از نظر زیبایی خانه نیز بسیار تاثیر گذار می باشد. کارشناسان نوین خانه می توانند در تعمیرات کف به شما کمک کنند.

     

  • تعمیرات درب پارکینگ, تعمیرات درب ریموت پارکینگ

     

    اگر در زمینه باز و بسته شدن درب پارکینگ ، بازوهای درب و یا دیگر موارد دچار مشکل شده اید می توانید با کارشناسان ما تماس بگیرید.

     

  • تعمیرات کاشی و سرامیک, تعمیرات کاشی کاری

     

    آیا کاشی کاری های کف خانه شما آسیب دیده است؟ با ما تماس بگرید تا این مشکل را در حمام ، آشپزخانه ، انباری یا در هر مکانی از خانه شما برطرف نماییم.

     

  • نصب حفاظ ضد سرقت, نصب نرده فلزی

     

    شما می توانید خانه ی خود را زیباتر کنید و در عین حال امنیت اعضای خانواده را نیز تامین نمایید. با نصب و تعمیر نرده های خانه به این اهداف دست می یابید.

     

  • تعمیرات آشپزخانه, تعمیر آشپزخانه قدیمی

     

    با تجهیزات شکسته در آشپزخانه خود مواجه هستید؟ همکاران ما به شما کمک می کنند تاهم بر کارکرد و قابلیت های آشپزخانه شما افزوده گردد وهم آشپزخانه ای زیبا و شایسته خانه خود داشته باشید .

     

  • تعمیر لوستر, تعمیر لوستر چینی

     

    آیا در منزل خود با مشکلات مربوط به روشنایی مواجه هستید و خودتان قادر به تعمیر آن نیستید؟ حتما با کارشناسان ما در تماس باشید تا بهترین کارکرد وخدمات لازم را به شما ارائه دهند.

     

  • تعمیرات لوله کشی ساختمان, تعمیرات لوله کشی آب

     

    زمانیکه لوله کشی خانه شما به درستی عمل نمی کند و موجب سلب آسایش شما می شود، با همکاران ما درتماس باشید تا دراسرع وقت مشکل شما را حل نمایند.

     

  • تعمیرات درب و پنجره UPVC, تعمیرات درب و پنجره آلومینیوم

     

    آیا پنجره های شما شکسته است یا دچار ترک خوردگی شده است؟ آیا هنگام باز و بسته کردن پنجره دچار مشکل می باشید؟ تیم کارشناسان ما به کمک شما خواهند آمد.

     

  • تعمیرات کابین دوش, تعمیر دوش

     

    اگر آب از دوش حمام چکه می کند، فشار آب دوش کم می باشد، شکستگی یا اختلالی در آن ایجاد شده است یا هر مشکل دیگری وجود دارد با ما تماس حاصل نمایید.

     

  • تعمیر سینک ظرفشویی

     

    تیم ما قادراست در سریعترین زمان ممکن نسبت به تعمیر ونصب هر گونه سینک به شما یاری رساند.

     

  • تعمیرات کولر گازی

     

    تیم فنی نوین خانه در زمینه تعمیرات کولر گازی و یا سرویس کولرهای گازی با سریعترین زمان و مناسب ترین هزینه برای شما خدمات رسانی می کند. تیم نوین خانه با بهره گیری از نیروی کاری با تجربه 10 ساله در زمینه تعمیرات کولر گازی بهترین و به صرفه ترین خدمات و از همه مهمتر سریعترین خدمات را برای شما به ارمغان می آورد.

تا كنون نظري ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در فارسی بلاگ ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.